lördag 25 december 2010

Årets julklappar!

Det här fick jag i julklapp! Bilderna är kanske inte de bästa, men whatever.
Grimma, ljusblå, beige, brun - Miro passade superbra i den!

Stigbyglar med rosa bling ♥

Silvrigt swarowskipannband ♥, jag och Johanna fick det tillsammans.
(Det var det som mamma köpte i Globen när jag var med :D)

Rosa kalender (dock är den inte lika skrikig i fägen IRL)
Den var jag också med och köpte, haha.

Hårspray, schampo och wonder mask

Hårspray, borste, diadem och snoddar

Dumle, pingvinstång och mascara

Rund luddmatta (dock är den inte alls sådär rosa IRL)

Honung (fast fick pengar med tillsammans med den)

Koppar (pengar tillsammans med dem)

Bowling och mat
(Om jag får säga det själv tycker jag att det är en bra julklapp, faktiskt lite roligare än att bara få pengar eller presentkort!)

200:- på Aubiose

1200:-

Ta en slant x1000 så får du svaret

Det ska nog vara allt, haha. Sen ska min familj + grannarna åka iväg och göra någonting tillsammans, det lutar åt Boda Borg som det ser ut nu. Vi har börjat göra så istället för att byta julklappar eftersom vi ändå alltid bara brukar byta pengar i stort sätt! De enda vi inte bytt julklappar med ännu är mina kusiner som bor uppåt i landet, vi gör antagligen det när de kommer till nyår.

Jag är väldigt nöjd över vad jag fick. Dessutom har jag kommit fram till att jag vill ha för ridstövlar, och jag har precis med pengar så jag kan köpa de. Borlängetur planeras i mellandagarna.
Mountain Horse Supreme High Rider ♥

2 kommentarer:

  1. Fina grejor! :D Stigbyglarna och pannbandet ♥ och stövlarna är galet snygga :D

    SvaraRadera
  2. Haha, och gissa vilka assnygga stövlar jag fick i julklapp? :D

    SvaraRadera