onsdag 29 december 2010

En rubrik, du vet?

Tog sovmorgon idag, tyckte jag var värd det, haha. När jag ätit frukost låg jag i sängen och latade mig samtidigt som jag läste massa gamla Min Häst tidningar, fanns en hel den grymma noveller och serier faktiskt! Johanna tränade dressyr för Cissi idag, så jag var upp och tittade på den och pussade lite på ponnyn, imorgon ska vi träna för Pernilla! Är lite glad åt att jag inte ska rida själv, var ju ett tag sen vi (jag) såg ridhusväggarna ..

Nu på kvällen var jag till Borlänge med farmor, Johanna, Peter, Johannes, Lucas och Gun och bowlade, gick bra i första serien och skit i andra, som vanligt! Efteråt åt vi på Subway, första gången jag äter där i Sverige! Ätit ett x antal gånger i Thailand och två gånger när vi var i London.

Nu ska jag nörda fb spel, jag har börjat spela flera stycken igen, hoppsan .. Kanske ska ta tag i min farm igen!?!?

Miro efter ett ridpass för några vecko sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar