lördag 11 december 2010

Dressyrträning och vilda äventyr

Dressyrträning imorse, klockan halv 10! Både jag och Miro var lagom morgontrötta när vi skrittade fram, men efteråt var vi ännu tröttare. Mycket böjda spår och övergångar, det gav resultat. Kändes jättebra i högergaloppen, vänster är lite svårare. Och när de där bakbenen verkligen kommer igång, vilken känsla! Men det är inget man får gratis inte. Vart inget superhårt pass egentligen, men vi vart trötta i alla fall, haha. Världens bästa ponny. ♥

Bild från måndagens träning, den bästa av de tre som togs.
(Min sits där är en annan historia ..)

Miro fick komma ut till lunch för då var han torr. Hagvistelsen blev dock inte så superlång .. Han och hagpolarna hade dragit ner lite tråd och stolp, Con Rise och Matrix hade dragit iväg på lite vilda äventyr men Miro hade de hittat bekymrad och fundersam kvar i hagen. Han har en väldig respekt för tråden, vilket är bra. Han jag kan se hans förvirrade blick framför mig, hihi. (': Medan det hände satt jag och fotade när Klara tränade, mina tår var mer eller mindra stelfrusna efteråt! Men tror jag fick en del bra bilder.

Nu på kvällen har vi varit hos farmor, ätit, fikat och tittat på TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar