lördag 18 december 2010

Julpyssel

Gick upp ganska sent, men jag var vääldigt trött! Men man blir det när man somnar efter tre, hoppasan. Fast å andra sidan var det inte jag som bestämt att någon skulle åka skoter som en galning runt i byn och låta eller att någon hade ett alarm på som ringde typ var 5e minut ..

Har i alla fall gjort om mina vita 50/50 lindor till helelastiska, inte alls svårt! Klippte av fleecen och sixksackade kanten, klart. Pysslat ihop lite julkort också. Ikväll ska jag och Johanna upp till Miro, Johanna tränade dressyr på honom idag på fm (egentligen skulle jag tränat, men eftersom hon ska vara med på Julklappshoppningen imorgon tänkte jag vara snäll och låte henne rida honom idag) och det hade gått bra förutom att det där hörnet är jäääääätteläskigt! Puckoponnyn. ♥


Imorgon är det som sagt Julklappshoppning, och jag ska faktisk inte vara med. Har varit med tre år i rad nu, men iår placerar jag mig med kameran på läktaren istället. Funderade först på om jag skulle vara med på Grey, men det blev inte så.

2007 - 60cm med Blacky CR (vann dessutom stilhoppning i 60/70 med 34p)
Film finns på riktiga videokameran, men går inte att få in i datan ..


2008 - Svartis 60cm 8fel (trillade dessutom av på framhoppningen)Film

2009 - Harley 60cm CR (36p i stilhoppningen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar