måndag 27 december 2010

Uteritt och dum mage

Det blev en lång tur i djupdalarna idag, vi var väl ute runt 2-3h (vi vet inte riktigt när vi red iväg!), men vi red ju mestadels skritt också. Miro var jätte pigg och glad, men arbetsvillig som alltid i skogen. I galoppfattningarna vart det lite glädjetjut och sparkar, min söteponny. ♥ Dock fick jag jäkligt ont i magen under tiden vi var ute, inte bra. Pappa fick komma och hämta mig när vi kom tillbaka, för jag kunde knappt stå upp för då bara skakade jag. Klara tog hand om Miro, tack för det!

Jag hade tänkt gå upp till honom nu på kvällen för att mocka, men Johanna fixade det. Men vill borsta på honom, men jag har fått ont i magen igen .. Så vi får se. Imorgon blir det Borlänge, hoppas Aubiose har ett par stövlar i min storlek! Antagligen inte, eftersom jag behöver ett par med extra smala skaft. Men man kan ju hoppas på det bästa!

Ska nog köra på rosa på dressyrträningen på torsdag , testköra mina nya stigbyglar. :D

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar