tisdag 28 december 2010

Borlängedag

Vi började dagen med frukost på McDonalds, precis i tid eftersom de böt till vanlig mat när vi beställt klart, haha. Jag köpte ingenting på Kupolen, letade efter strasstenar men jag hittade inga. På Kupolen var vi några timmar innan vi åkte vidare för att kolla på videokamera, köpte ingen men tror vi skulle beställa en istället. Efter det åkte vi och köpte dragkedja till min klubbjacka som gick sönder förra veckan ..

Sist, men inte minst, Aubiose. Provade stövlarna men de hade inte min storlek hemma, eftersom jag behövde ett par 38 som var både korta och smala i skaftet. Men de skulle ta hem ett par så de kommer om ett par veckor, får tänka positivt att jag får känna mig rik ett tag till! Köpte en fårskinnspadd åt Klara också och Mrio fick ett grimskaft som matchar nya grimman.

Senare ikväll blir det stallet, mocka och borsta. Miro har vilodag idag, det var en som frågade om jag ville träna för Göran ikväll, men nej. Miro ska ju gå träning två dagar i rad nu + att jag inte ridit speciellt mycket dressyr på slutet.

Jag vet inte riktigt vad jag gör, tror jag är ute och cyklar eller nått! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar