söndag 5 december 2010

Snälla hästar

Insläpppet idag gick super! En insläppare kom dock inte, men Karin var snäll och ställde upp. Jag la upp en ny taktik till idag, vi började med Francy och Robbie. Hästarna börjar ju ladda på när man tar in de första och Robbie blir ju lite  för extrem och Francy blir uppstressad, men nu när vi började med dom gick det superbra! Alla andra hästar skötte sig också.

Imorgon ska jag och Miro träna för Pernilla i Hedenslund, bra att få komma iväg lite utanför anläggningen och träna på att vara på nya platser. Det gör ju att vi får ännu mera rutin inför tävlingssäsongen. Temat blir rosa, Miro vill ha sitt rosa Sjöhagen schabrak berättade han för mig idag och det rosa swarovskipannbandet sitter redan på dressyrtränset, för det fixade jag när jag smorde i fredags.

Imorgon tar jag med mig mamma och filmkamera! Vill ha lite nya filmer att jämföra de gamla med. (:

Nu sitter jag och väntar på klockan, den går ovanligt segt .. Bara kvällsfodringen kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar