torsdag 9 december 2010

Helix och Miro


Kollade just min inkorg på FC och då hade jag fått mejl från SYV (första mejlet på FC tror jag, har haft det sen jag gick i ettan, haha!) Så på tisdag ska jag, Alexandra, Jolin och Louise åka dit. Jag, Alexandra och Jolin ska kolla på Digital Design och Louise på Natur. Vi ville åka på torsdagen (vi har bad på idrotten då, haha), men man kan inte alltid få som man vill. Dock ska vi vara uppe i Borlänge vid 8, vilket betyder att jag måste gå upp tidigare än jag brukar, dagens i-landsproblem? Vi får väl se, som det känns nu är Helix mitt första val!

Har varit uppe i stallet en sväng också, pussat på världens bästa Miro! Man blir så lycklig av att bara se honom .. Johanna har hoppat med honom idag på lektion och även anmälts sig till Julklappshoppningen, 60cm.

Felicia och Miro. ♥

1 kommentar:

  1. Jag saknar den där lilla skrutten med humör ♥ Men framförallt hans ägare! ♥

    SvaraRadera