torsdag 2 december 2010

Med täcket på sne ..

Varit och tränat hos sjukgymnasten nu och det gick bra, fick lite nya övningar att träna på! Mamma fick släppa av mig i stallet, hade tagit med mig kameran för att kunna fota lite fina vintriga och soliga bilder på Miro, men nej. Solen var borta och det var grått och trist när jag kom. ):

Istället mockade jag åt både Miro och Gerda och sedan gick jag hem. Varit hemma lite mer än en timme nu, har pluggat lite tyskaverb och det går faktiskt ganska bra! När jag ändå lägger upp ett inlägg slänger jag in tre oredigerade och kassa bilder .. Inget solljus + att ponnyn stod längst ner i hagen, då är det inte lätt!




Med täcket på sne och allting, haha! Men jag tycker det där täcket är så GRYMT läckert! Älskar fägen på det bara, det är förövrigt ett Three Crown Horseline Hurricane, tycker dom täckerna är riktigt fina. De är färgglada och dessutom är tyget mycket tjockare och hållbarare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar