fredag 3 december 2010

Ridstövlar

Nu är det ändrade planer .. Jag har funderat över det här med ridstövlar, har funderat, analyserat och dragit en slutsats (alltså seriöst, nu börjar jag snart prata so här!) .. De ridstövlar jag tittat på är ju hoppstövlar från Mountain Horse, ena modellen är Richmond och den andra är Supreme. Nu har jag dock kommit fram till en sak!

Jag tycker ju att dressyrstövlar är lite tråkiga eftersom det är så .. tråkiga. Men alltså, de är ju bara helt vanliga. Nu när jag funderat lite har jag dock kommit på en sak, om jag köper ett par hoppstövlar från MH nu kommer jag trodligtvis vilja ha dressyrstövlar om några år (eftersom det är dressyr jag kommer tävla i). Därför är det lika bra att köpa ett par dressyrstövlar på en gång, då spar jag ju pengar. I hoppningen kan jag ju faktiskt köra med skor och chaps. Ibland tycker jag att jag tänker till!

Nu måste jag bara leta på någon snygg och bra modell ..

Men de är fortfarande så sjukt snygga .. Mountain Horse Supreme High Rider!

1 kommentar: