torsdag 23 december 2010

Nyfriserad

Hade tänkt jogga i ridhuset idag, men jag ångrade mig. Gick upp och mockade och klippte manen på Miro istället. Jag är ingen superbra frisör, men nu är manen lite kortare i alla fall. Det är ju svårt att se hur det blir på en gång, eftersom den inte lagt sig. Inte så lätt när man har en ponny som vill bli kliad istället för klippt, så fick tröstklia honom efteråt.

Före

Efter (lite hackig och ja .. något kortare än jag tänkt för den delen också)

Vattet i lilla stallet frös igår, så nu får man glatt springa med vattenhinkar. Miro tycker dock att det är roligare att välta hinkar än att dricka!



Såå fint .. (Resultat av hur det blir när Con Rise är vänlig och kliar och av täcket ..)



Sötpelle ♥






För er som undrar kliar han sig mot knoppen på Justers box. :p



Ännu mera klia!

Nu ska jag fota granen lite granna och sedan ska jag fixa allt som ska med till stallet imorgon. Klockan ringer 04.30, wiiiiho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar