fredag 24 december 2010

Julaftons kväll

Det har rullat på hela dagen, man ska äta julmat som ser ganska god ut men ska jag vara ärlig är jag inte speciellt förtjust i det .. Blir inte bättre av att man får leva på det flera dagar efter jul heller! Efter maten var det Kalle Anka som vanligt, somnade efter Askungen och vaknade när Cars började. Det är vad jag sovit sen i morse så jag börjar bli lite trött igen! Kollade på Hela ''Kan du vissla Johanna'', samtidigt som vi fikade lite granna.

Delade ut julklapparna efter det, var inprincip bara gerjor till mig och Johanna och jag visste två saker jag skulle få sen innan + att jag hade en liten aning om vad jag skulle få av Johanna, och min aning stämde! Vad jag fick får ni veta imorgon. Efter det körde farfar upp mig och Johanna till mormor för vi skulle vara lisor för vvåra yngre kusiner, det gick bra förutom att Johanna skulle ge mig ett kort som det stod ''Tll Jennie'' på, inte alls avslöjande men tror inte de kopplade ihop det. Sen började hon asgarva! Stannade kvar där uppe, byggde ihop Filippas legobil + hästtransport hon fått av oss i julklapp och lite annat. Mamma och pappa kom upp senare och vid tio tiden kanske gick vi hemåt.

Nu ska jag räkna ihop hur mycket pengar jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar