måndag 6 september 2010

Dagen

Har varit hemma från skolan idag, mådde inget vidare imorse när jag vaknade .. Men jag sov fram till 12 och nu mår jag bra igen. (: Har dammsugit mitt rum och faktsikt redigerat bilder från igår, dock orkade jag inte ladda upp dom .. Men de kommer!

Ska till stallet nu på kvällen, Johanna och pappa ska ge sig ut på en liten tur i reningsverket med Miro. Själv ska jag sitta på tråkigt US möte, tur att det blir fika i alla fall. ^^, Igår kom premilinära startlistor för helgen ut, jag borde starta vid 12 tiden. Listor med fasta starttider kommer på torsdag!
Vet inte om de tre som är markerade som strykna är strykna egentligen, stod något om att startavgiften inte var betald? Aja, det lär väl visa sig. (;

Och våran laguppställning! :D

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar