tisdag 14 september 2010

Designen!

Jag är riktigt sugen på att göra om min design och header! Jag har en liten ide till och med, men jag vet inte riktigt om det fungerar .. men det kanske är värt att prova? Det jobbigaste är att jag kommer lägga mellan 5-6h innan allting är färdigt. Först sitter jag i 2-3h och försöker få till en bra header, gör om och gör om. Hänt flera gånger att jag setat i över 1h med en sak och sen raderar jag det bara för att jag ångrade mig .. Samma tid får man räkna med för att få allt på sin plats, ni vet väl alla mycket väl att bloggdesigner har en viss tendens att göra som de vill och få för sig saker man inte ens bett den om ..

Vi får se hur det blir, en sak är säker .. Det är att det blir rosa/grått tema! :D

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar