torsdag 9 september 2010

Idag är det Torsdag (om någon missat det?)

Inställ idrott idag vilket betydda att vi hade 2h och 20 min hål .. Dock tycker jag riktigt synd om de som inte är inte är i min slöjdgrupp, de hade 4h och 20min hål! :o Min tröja liknar nog snart en tröja, det är bara ärmar och muddar som saknas. Imorgon hoppas jag på att det finns plats i andra slöjdgruppen så jag kanske kan få jobba lite med den + att jag slipper ha massa dötimmar i skolan. (;

Nu på em har jag varit duktig, gjort so läxan och skrivit min tyska dagbok. Vi ska skriva ''veckodagbok'' typ på tyska till varje fredag, hur jag ska kunna variera mina texter är ett senare problem. ;p

Ikväll ska jag till stallet och borsta på Miro och även kolla till hans bett. Han har knappt haft ett bett på hela sommaren och igår hittade jag 4st som dessutom blödde. Stackars liten, nu blir det superbra hästsalva i några dagar så borde det försvinna, det gjorde det när han fått ett i somras i alla fall. (: Ska även smörja dressyrtränset och sadeln inför helgen, smörjer jag dressyrtränset idag kan jag rida med hopptränset imorgon istället. Sadeln kan jag smörja av om jag orkar. (a) Hoppas på att jag kan hitta någon som vill tillbringa en timme eller så i sadelkammaren med mig, det är tråkigt att smörja själv ..

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar