söndag 12 september 2010

Kvälls uppdatering

Jag har faktiskt inte gjort någonting efter jag kom hem från sdtalltjänsten idag .. Hjälpte Johanna att göra någon kola som blev ganska misslyckad, Johanna hade missat att kletat skulle KOKA innan det skulle hällas upp på plåten, haha. Tur det var gott, något kledigt och sockret knatrade när man tggade. (; Jag har läst också, boken är jättespänande! Men den är hemsk ..

Kaninerna har skuttat i kompostgallerhagar idag på em, mamma och Johanna satt upp ett hinder mitt i båda burarna som de glatt skuttade över. Elvis tänder har även blivit klippta och klorna lika så. Bara de två sprattelkaninerna som ska klippas nu ..

Stallet en sväng på kvällen, Johanna red och det hade gått bra lät det som. Själv borstade jag av Blacky och skämde bort honom med äpple, han vart inte helt missnöjd söta lilla ponnyn! Kollade lite på hoppträning också och när jag kollade låg hindren på en lagom höjd, max 60cm! Gick upp med Grey till Näs också, Zanzibar och Svartis kom i fullfart som möte i hagen. Två feta araber, kan det bli mycket sötare? Till deras besvikelse fick de inte följa med hem. Kelade lite med Miro också, tänk att han varit våran i snart tre månader!

Kan även erkänna att mina projektbilder dennna vecka inte blivit tagna .. (a) Hoppsan! Imorgon blir det i alla fall en tur till Djupdalarna med Sanna på Juster och Klara på Gerda. Miro blir nog glad när han får ut och galoppera lite, Klara pratade dessutom om crossbackarna, läskigt!

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar