onsdag 8 september 2010

MIRO ♥

Dressyrträning idag då, gick till stallet och mockade och så innan jag tog in Miro lite tidigare. Han fick äta lite och så innan jag borstade. Vi körde på rosa idag! Eller ja, rosa schabrak i alla fall sen matchade jag med rosa tröja. ^^,

Träningen gick bra, vi red mest runt typ. Red på fyrkanten och la volter, lite serpentiner och sånt. Är nöjd med honom, bara jag rider till 110% och håller honom sysselsatt så går det bra. Dock hade vi allvarliga problem med galoppfattningarna idag .. Hur i helvetet kan det var så svårt att fatta galopp? Jag är riktigt nöjd med honom, känns bra inför helgen. (: Bara de där galoppfattningarna som ska trimmas ordentligt på fredag.

Efteråt blev det äpplen i massor och borstning. (: Även prat med Ylva och Sandra. Hjälpte Jenny att klippa Zabinas man också, nu ser hon ut som ett halvblod igen istället för travare. (; Int för att jag är någon manexpert men, jag tror jag förklarade ganska bra i alla fall ..

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar