torsdag 23 september 2010

Skola!

Skolan har faktiskt varit helt OK idag, först no och sedan slöjd. På slöjden böjade jag med mina Lovikka vantar, jag kommer faktiskt ihåg hur man stickar(!!) men det är inte helt lätt när det är 5 olika stickor man ska hålla reda på och såklart är de 3 man inte använder ivägen hela tiden .. Sen hade vi lunch och idrott, gick faktiskt bra att orientera. Gjorde en karta (4 kontroller) + 3 på en annan, så nästa gång ska jag göra klart den sista på andra kartan. Hade nog hunnit den om jag sprungit men det ska jag inte göra för då vimsar jag bort mig. :p Sen hade vi engelskan kvar och sedan fick jag sluta eftersom tyskan var inställd idag också.

Ikväll blir det stallet en vända sen vet jag faktiskt inte ..

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar