torsdag 30 september 2010

Hehej!

Skolan idag har varit seg, jag skojar inte! Började med matteprov pch det gjorde jag färdigt 40 min innan lektionen slutade så då fick jag vänta i 1h på nästa lektion! På slöjden stickade, kommer någon vart i alla fall. Sedan fick jag sitta och vänat på att jag skulle till skolläkaren, satt nästan 2h själv och väntade sammanlagt om man räknar ihop före och efter. De sa väl inte så mycket, men det har blivit värre? Aja .. Sen hade vi engelska och tyska ..

När jag kom hem fotade jag mitt uppdrag till min och Felicias blogg! Håll utkik där så får ni se min superbraiga idé. :D Tror inte att det var riktigt som Felicia tänkt, haha. Sedan har jag skickat iväg bilder till två stycken från den lokala hopptävlingen och även redigerat mina projektbilder. Pappa fyller år idag så vi har fikat och så också.

Ska till stallet en sväng sen och hälsa på plupponnyn. Kanske kollar när mamma ska rida också, vi får se.

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar