söndag 19 september 2010

Tävlingshelg avklarad!

Nu är hela helgen avklarad! Stod en stund i insläppet åt Klara imorse och fotade i första klassen, andra klassen skulle jag egentligen stått i utsläppet men sen skulle jag flagga istället för att en var sjuk, men det slutade med att jag inte behövde det så jag fotade istället. I tredje klassen regnade det först lite smått så då satt jag i samlingsrummet men sedan gick jag och Klara ut och fotade i solen. (: Sista klassen stod jag i insläppet och fotade, och jag förstår att intresseklubben antecknar ..

Jag gjorde ett bra köp idag (enligt mig själv i alla fall), köpte 4st Mias paddar för 40kr! 2 fram och 2 bak, dessutom i ponny storlek och de var perfekta till Miro. (: För det första finns de inte på Aubiose längre och för de andra har det inte funnits i ponnystorlek, kunde det bli mycket bättre?

Nu på kvällen tränade Johanna för Sanna och det gick bra för dom, Miro testade lite vart alla gränser gick i början men sen blev det bra! Markarbete och han såg riktigt fin ut när de galopperade klockan. (:

Och jag är SÅ glad över att vi har studiedag imorgon, jag vill ha lite sovmorgon. (;

Ha det bäst,
Jennie ♥

1 kommentar:

  1. Hihi trevligt! :D Dock tycker jag inte om att åka dit, men skulle säkert vara bättre om man inte var där med skolan haha!

    Okej, tack för ditt svar! :)

    SvaraRadera