onsdag 22 september 2010

Skoldagen!

Vi hade halva evalet i morse, dvs 30min. Jag han rita över min skiss på en overhead plast, så nästa vecka kanske jag kan börja skissa upp den stort? Kan meddela att bilden på Zanzibar är jag mest nöjd med och den på Blacky minst, alltså hur det ser ut uppskissat .. Zanzibarbilden var i en enkel vinkel och Blackybilden i en svår, så ja.

Väntade på son och Niclas var nästa en kvart sen och efter det hade jag sköjd, MIN TRÖJA ÄR FÄRDIG! Den är nog till och med användbar. :p Sedan hade vi lunch, tyskan var inställd som vi hade efter lunch så vi fick med oss uppgifter hem från no så innan ett fick jag gå hem, så skönt. (:

Nu ska jag göra de 5 no frågorna och sedan göra de uppgifter vi fick för att tyskan var inställd. Hurc jag ska fixa tyskan vet jag inte riktigt, jag kommer knappt ihåg vad det där avsnittet handlade om .. Ett senare problem!

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar