fredag 3 september 2010

Dålig uppdatering ..

Orkade aldrig sitta vid datan mer igår, haha! Jag höll lite lektion när Johanna red, gick väl si sådär. Inte lätt när hon koncentrerar sig på allt annat än det hon ska. (; Galoppen gick bäst tycker jag, han var väldigt lugn och lyssnade verkligen på henne. Jobbade bara på att hon skulle hitta rätt tempo, han fick inte springa iväg för henne. Hon hittade tempot väldigt på en gång och då började även formen komma efter hand.

Idag har jag bara varit i skolan .. Stallet lite senare! Ska smörja lite kanske och borsta på Miro, som för övrigt har vilodag idag. Igår klippte jag öronhåren på honom, han såg ut som en ekorre! Fixade även hovskägget + att jag skulle jämna till runt kronranden .. Han hade jättelång päls på vissa ställen, inte så snyggt .. Men ena hoven fick lite halvt pottfrilla, usch! Tur det växer ut fort igen. (;

Klara fyller år idag, var och köpte present till henne på hålet! :D Hon kommer älska den, det är kanske inte ett rosakamoflerat fleecetäcke men det är absoult inte koksaltlösning. (; Hon kommer gilla det, jag lovar!

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar