torsdag 23 september 2010

Stallet!

Var upp till stallet och Miro en vända nu på kvällen. (: Först pratade jag lite med Sandra tills hon åkte hem. Pratade med Pernilla också, såg till att de böt plats på min och Jennys stalltjänst så jag slipper mocka en extra gång för det var jag inte så sugen på! Vi kom även fram till att vi ska prova dressyrsadeln på söndag efter knatten, håller tummarna på att den passar!

Sedan kelade jag lite med Miro och prövade även mina vita 50/50 lindor som jag int använt förut och när jag stod där och lindade kom jag på en superbra idé! Om man sprättar upp sömmen mellan fleecen och det elastiska, vips kan man göra en linda till två, haha. En en linda blir ju elastisk och sen kan man ju pyssla med att fixa kardborre till fleecen så har man en till. :p Miro har ju inte så långa skenor så därför fungerar det bra att bara använda det fleece som finns i 50/50 lindorna. Det ska jag fixa lite med någon dag, kan ju sprätta upp och sy en sicksack (så det inte sprättas upp) över den elastiska delen så har jag elastiska lindor i alla fall. (: Okej, nu är det nog tjatat om det. :p

Miro är världens finaste! ♥

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar