torsdag 16 september 2010

Kvällsuppdatering!

Har varit i stallet och tittat när mamma red och det gick bra. (: Hon red Zabina och hon var snäll. Annars har det inte hänt så mycket mera.

Imorgon har jag sovmorgon till kvart över 10, sedan har jag 20min engelska och 2h och 10min hål .. Lite jobbigt, ska dessutom rösta men har ingen aning på vad. Sedan har vi insläppet imorgon också och sen ska Miro ridas men jag vet inte vad vi ska hitta på .. Antar att jag får hålla mig i lilla paddocken eftersom det är lektioner i ridhuset och de ska byggas inför helgen på stora banan. Dressyraktigt blir det i alla fall. (: Johanna red Miro på lektion idag förresten och det hade gått bra sa hon!


Världens vackraste Zanzibar. ♥

Ha det bäst,
Jennie ♥

1 kommentar:

  1. hej! :D
    skulle du kunna göra en lite enklare header till mig (a) ? skulle vara jättesnällt!
    vänligen hildaaandersson@bdb

    SvaraRadera