torsdag 16 september 2010

Inlägg 200!

Skoal idag var ganska långtrkig, 1h och 20min no började vi med .. Sen hade vi slöjd och jag hade tänkt att jag skulle bli färdig med tröjan idag, men nej. Jag har dessutom lyckats sy fast den första mudden ut fel håll så nästa gång blir det sprätta! ;/

Hela em hade vi valdebatt, de var en politiker från varje parti utom ett tror jag. Tråkigt var det i alla fall, alla sa att deras parti var bäst och röstar man på dom blir allt jättebra! Jag har faktiskt ingenaning om vad som låter bäst, aja.

Vi hade insläpp idag också och det gick bra, alla hästar var snälla. Gick hem igen och har läst på lite om ekonomigrejs i son, vi har typ ett litet prov imorgon. Nu vill jag ha mat och sedan ska jag till stallet igen, mamma ska rida sin första ridlektion idag. :D

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar