torsdag 23 september 2010

Eskadron!

Eskadron har väldigt mycket häftiga och snygga saker, håller ni med? Här är några av många kollektioner jag gillar. (:


Väldigt häftiga och skrikiga färger, men på rätt häst och i lagom mängd kan det bli riktigt snyggt! Jag skulle bla vilja ha det rosa/blå och blå/gröna schabraket, lindorna i alla 3 färger och det täcket som det står Eskadron på.


Här skulle jag bla vilja ha det brun/lila schabraket och lindor i båda färgerna.


Rosa och brunt tillsammans, kan det bli snyggare? Skulle nog kunnda tänka mig allting på bilden. (a)


Rött och grått, skulle kunna tänka mig bla något av de röda schabraken och lindorna i alla 3 färger, täcken och grimmor.


Det mesta är snyggt och det mesta skulle jag kunna tänka mig! Rött, marinblått och vitt är aldrig fel!

Sen är ju Eskadron Nici kollektionerna bara såå söta och snygga, hittade dock inga sådär superbra bilder men det är grymt söta saker! :D


Men det här är nog det jag skulle vilja ha i första hand just nu till framtida dressyrsadeln. Och tänk vad häftigt att ha varannan röd och varannan marinblå linda!

Ha det bäst,
Jennie ♥












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar