måndag 27 september 2010

Dagen!

Måndagar består av so och hål kan man säga, toppat med lite matte och svenska + mentorstid! Skolan har varit helt okej, även om det är lite jobbigt att sitta och vänta massor, det är även jobbigt att lektionerna är 1h eller mer (okej, bortse från den korta so lektionen ..)

Hemma åt jag och böt om, tömde kameran och böt objektiv. Jag gick till stallet idag, när jag cyklade hem från skolan var det sån motvind att det inte ens rullade i nerförsbackarna! I stallet fotade jag lite exriörbilder på Gerda och försök till porträtt, men det är inte lätt att titta åt rätt hål, stå still och se glad ut. (; Klappade och myste lite med Miro också efteråt, finaste ponnyn. ♥

Johanna är i stallet och ridet Miro nu. Imorgon får han vila och jag hoppar ridskoleponny (häst?) på lektion. Hoppas på Zanzibar, hihi! ♥ Miro får vila, på onsdag ska jag rida igen och då blir det dressyr på honom. Ska prova dressyrsadeln igen då också.

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar