torsdag 25 november 2010

Dagens ridpass

Kan ju börja med att säga att jag var ut och tränade efter skolan, sedan hem och äta och bya om och upp till stallet. Mockade det första jag gjorde, så skönt att få det gjort innan man rider! Fixade sedan iordning allt med Miro.

Red bara en stund, skrittade fram länge och sedan joggade vi. Nu är det frost på dörren, hjälp sa Miro. Vi hade ett x antal diskussioner där nere .. Men jag joggade på mycket på volt och sedan galopperade vi lite i båda varven också och sedan joggade vi bara av. Lång avskrittning också. Han kändes fin i alla fall, men näsan vill gärna krypa in i den långa och låga formen.

Nu sitter jag med glosboken.se och lär mig tyska verb, haha. Egentligen borde jag kunna dom .. Vi har lixom haft dem i både 7an och 8an, bortsett från att en form tillkommit. Imorgon bär det av till Stockholm, hinner inte hem imellan heller eftersom jag ska till stallet först och mocka och så.

Felicia har lovat att hålla bloggen lite uppdaterad, snällt va? Och pappa får ta hand om Miro.

1 kommentar: