lördag 6 november 2010

Min fina ponny! ♥

Var inte världens bästa ljus ute, menmen. Solen började gå ner och så, men Miro är finast ändå. ♥





Nu ska vi inte mobba hur han står, vi försökte få honom stå normalt men han hade inga planer på det ..







Han är för go!



Samma min typ, haha.


Visst är vi lite söta, HAHA!














JAG ÄLSKAR DIG. ♥


Missnöjd ponny! Att vara själv i stallet, inte få maten som står utanför boxen och ingen som fixar med en, SKANDAL!

Världens bästa. ♥ Var lite småspännande att sitta barbacka på honom, han var liite småtaggad! Att stå still OCH se glad ut var inte det lättaste ..

Och till Anonym: Jag har i alla fall kollat upp det där om man kunde göra designen bredare (samtidigt som den blir lika bred som headern) och det går! Jag hade tydligen lyckats kryssat i en ruta som gjorde att headen blev så liten. Men jag tänker fixa det inom kort, så håll utkik. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar