måndag 29 november 2010

Hemma igen!

Nu är jag hemma efter en riktigt trevlig helg i Stockholm. Lite besviken är jag dock på showerna, jag tycker inte alls att de var lika bra som de varit. Julavslutningen var bokstavligt talat superdålig! Den brukar ju vara ganska lång, men iår var den jättekort .. Har fått med mig ungefär 2000 bilder hem i alla fall. Sjärnornashoppning var klart söndagens höjdpunkt! Den showen satt vi dessutom på de bästa platserna, rad 7 på a-läktaren exakt på mitten av långsidan, det enda minuset var att jag hade en mikrofon snett framför mig som kameran gärna ville fokusera på, haha. Vi satt någonstans på sektion A8 och A10 alla 6 shower vi var på, mellan rad 7-13, så platserna ska man inte klaga på. Men jag förstår inte hur vi jämt kan hamna bakom eller framför massor av sura tanter! Vi satt och pratade i normal samtalston, då sa de att vi borde dämpa oss lite .. Under dressyren satt vi mitt emellan alla som satt med startlistor och pennor i högsta hugg, vi kände oss lite utanför och ni kan ju gissa hur glada de blev när vi gick ut till Anexten en gång, haha!

Givetvis fick vi med oss lite grejor från anexet också, dock fanns det inte sådär suupermycket saker som jag letade efter. Elastiska lindor fanns till exempel bara i marinblått, vitt och svart ungefär, ville man ha färgade fanns det fleece och lite akryl. Vad vi fick med oss hem får ni bilder på lite senare under dagen, ledtråd vad vi fick med oss mest av; s.

Nu ska jag nog snart bege mig upp mot stallet och Miro! Ni kan inte ana hur mycket jag saknat min lilla prins. ♥


3 kommentarer:

  1. Förresten så måste du ändra alla rosa texter till en mörkare färg. man ser knappt vad det står :(

    SvaraRadera