fredag 26 november 2010

Duktig häst

Red Debbie på banan i snön bara lite random trimm för att mest känna på henne och jag tyckte hon var fin :)
Det var snö ända upp till knäna på henne och jag skrittar alltid fram för hand och det var ingen annan som ridit där inne just för dagen så det var rätt jobbigt att gå runt där inne i 10 minuter för att skritta fram lill hästen :P

Mockade och fixade även med Jolly och Shimada och jag som har den högsta IQ av alla råkar ha ner Shimadas hö-nät och vet inte hur jag ska få upp det igen x)
Men jag lyckades till slut så då vart allt frid och fröjd ^^

Nu ska jag väl ta och kolla film och kolla på lite olika hemsidor som visar kläder, inte handlat kläder på hela året och det är slut om 1 månad, så går det när man tycker det är tråkigt ^^
Där vet ni en till sak som jag och Jennie har gemensamt, vi HATAR att shoppa kläder :)
// Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar