onsdag 10 november 2010

Miro. ♥

Dagens ridpass kändes faktiskt bra! Dock tyckre han att de där skyltarna med prickar vi satt upp är riktigt bra, för om man inte orkar arbeta kan man vara rädd för dom, men sorry grabben det går jag inte på! När vi skrittade fram höll han på och göra helomvändningar och grejade, men då var det nog kanske inte skyltarna utan spöken?

Kändes som jag lyckades komma åt det där högra bakbenet riktigt bra och han vart ganska seg efter ett tag, just nu när jag jobbar honom själv fokuserar jag bara på att bakbenen ska vara aktiva (och att han verkligen sätter båda bakbenen lika mycket under sig) och sedan att få en lång och låg form utan att näsan åker in. Galoppen kändes bra även den, först rullade vi bara på i båda varven på en volt och sedan satte jag mig ner och satt ihop honom, och han var fortfarande lugn men det var segt. Riktigt nöjd med skruttis. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar