torsdag 11 november 2010

Dålig uppdate

Uppdateringen har kanske inte varit på topp de senaste dagarna .. Har blivit ett inlägg om dagen men inte mycket mer, och det finns två anledningar: jag har inte orkat och jag har inte vetat vad jag kan skriva om för något ..

I veckan har jag även börjat fundera till ordentligt över det här med gymnasium .. Jag har varit inställd på sam - media till 100% tills här om dagen då jag öppnade en katalog jag fått från Helix. De har öppet hus på lödag, såklart. Och vill ni vet hur min lördag ser ut? Först stalltjänst som börjar kl 9.00 och efter den ska vi börja förbereda spökjakten som börjar kl 17.00. Den är slut runt 20.30, fullt upp! Men anledningen till att jag kom att tänka på just Helix var för att jag såg programmet ''Digital Design'' och till det programmet fanns fördjupningsområdet ''Design och webbformgivning'', det verkar verkligen intressant. Där ingår även fotobiten, precis samma som på sam - media, men här får man även lära sig mer om webbdesign och sånt, vilket jag tycker är skoj. Vi får se hur det blir, de har öppet hus igen i Januari så då måste jag åka dit! Har även lite andra skolor jag ska titta på, de är dock skolor som troligtvis kommer ha sam - media.

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa Hästmagasinet!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du ska gå Naturbruk-Häst-Natuvetenskap på Vretagymnasiet, bo på internatet och ha Miro där jag har Sunny! ;D

    SvaraRadera