lördag 6 november 2010

Svar på kommentar!

Fick en kommentar från en anonym som jag tänkte svara på här eftersom personen uppenbarligen inte har någon blogg som jag kan besöka och svara på hennes ''frågor''. 
Först och främst, kul att du läser min blogg och att du gillar den! Jag har själv funderat på det där med designen, tycker det är grymt fult att det är så mycket tomrum på kanterna och att inläggen blir 7 mil långa på grund av att inläggsrutan är så smal .. Av någon anledning får headern max vara 778px bred och därför har jag anpassat resten av rutorna efter den. Förut hade jag bredare design men nu vet jag inte varför det blir så, men ska försöka titta på det där för jag stör mig ju själv på det, haha.
Att dina bilder öppnas i en ny flik kan jag inte besvara på, på min dator öppnas de nämligen i samma fönster. Och enligt de inställningar som finns har jag valt att de ska öppnas i samma fönster så man bara kan klicka på ''tillbaka knappen'' för att komma tillbaka till inlägget igen.
Anledningen till att jag bloggar för blogger är för att jag gillar upplägget hos dom så otroligt mycket! Det är lätt att hitta saker och man slipper hålla på och krångla med html-koder som hos blogg. Hade en blogg.se blogg förut, men den är nu mera raderad. Shapemeup kan jag inte säga så mycket om, min kompis har det och det verkar vara lätt att förstå men tyvärr kan man inte göra så mycket med utseendet på sin blogg, vilket jag tycker är viktigt. Jag vill nämligen göra min blogg personlig!
Tack för dina synpunkter, det är bra med lite positiv kritik ibland för då vet man ju själv vad man kan förbättra. (:

2 kommentarer:

  1. Fail, det går ju inte bara göra en blogg på Shape Me Up man måste ju ansöka/bli förfrågad av dom som har hela sidan om lov annars är det kört x) Fail av människan som skrev det xD

    SvaraRadera
  2. Haha tack för svaret, jag vet absolut ingenting om Shape me up men jag menar att det är snyggare design och upplägg där ;)

    SvaraRadera