tisdag 23 november 2010

En liten shoppinglista ..

Lite saker som jag ska kolla efter i Globen:
  • Elastiska lindor - Rosa, röda och ljusblå
  • Dressyrschabrak - Rött/med röd detalj (vill nog brodera på det också!) och rosa/med rosa detalj
  • Boots - Röda
  • Grimma + grimskaft - Färg osv har jag ingen aning om, det visar sig vad som finns
  • Fleecetäke - Marinblått Sjöhagen
Det är vad jag kommit på under dagen i alla fall, sen utvisar ju framtiden om jag hittar något! Mässan är ju lixom ganska stor, så hittar jag inte det på listan hittar jag säkert massor av annat, haha. Alla andra år jag gått runt där har jag ju inte haft något att handla till, har väl köpt något till Blacky och Zanzibar sådär. Förra året köpte jag tex ett Sjöhagen fleecetäcke till Zanzibar eftersom jag inte tyckte han skulle ha Marys rosa (han har ju vääldigt mycket päls och blir lätt svettig, även om han är klippt) och till Blacky köpte jag och Johanna ett rosa nosludd broderat med ''Blacky Bus''. Nu kommer jag ju verkligen kunna använda sakerna på ett annat sätt.

Dock ska jag prova Goliats sjöhagen täcke och se hur det sitter på Miro innan jag åker ner, Miro och täcken har jag ju inte direkt positiva tankar om, haha! Vi får se. Och ni kommer även hållas uppdaterade medan jag är i Stockholm, har nämligen fixat en ersättare! Vem kan ni få klura på. :D

1 kommentar: