fredag 5 november 2010

Önskelista jul 2010!

Min önskelista för julen 2010:

Tävlingsschabrak från Mias RS.
Vitt med silver paspoal och en rosa band innanför paspoalen.

Tävlingsschabrak från Mias RS.
Vitt med rosa paspoal och Miro borderat i rosa.
Rött/marinblått dressyrschabrak från Eskadron. 
+matchande Eskadronlindor (marinblå och röda)
Dressyrskydd från Globus.
Fram + bak.




 Vita Eskadron boots (ett par).
Elastiska rosa lindor.
(De på bilden är redigerade ..)


Rosa Kingsland stövelstrumpor.











Mountain Horse Supreme High Rider.



 



 
 
 
 
 
 
 
 
Sist men inte minst: PENGAR!
 
Inte för att jag tror jag kommer få något av det, förutom pengar då. Men pengar är inte helt fel, för då kan jag ju köpa det jag vill ha!
 
Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar