torsdag 4 november 2010

Nu är jag själv igen ..

Idag på morgonen var jag ut och träffade sjukgymnasten, fick lite nya övningar och sånt. Efter det var vi hem och packade in alla Felicias grejor i bilen och åkte mot Örebro. I Örebro träffade vi hennes mamma på Hööks, jag och mamma kollade på lite täcken. Det orangea jag ville ha fanns i storlek 125, men vi mätte halsen och den var på tok för liten .. Men vi köpte ett marinblått i 135 (provade det nu på kvällen och det var stort som ett tält ..). Sedan åt vi lunch tillsammans på IKEA, efter det åkte de hem till sig och jag och mamma gick runt lite på IKEA. Jag saknar Felicia redan. ♥

Väl hemma igen filmade jag Johanna när hon hoppade på lektion med Miro, han var taggad till 1000, sötponnyn! Ännu sötare var han med nya, rosa swarovskipannband, hihi! Var hem och åt och följde med och filmade och tittade när mamma red.

Ni förstår kanske varför uppdateringen inte varit den bästa, haha.

Ha det bäst,
Jennie ♥

1 kommentar: