söndag 21 november 2010

Snö!

Tittade just ut genom fönstret och insåg: det kommer ännu mera snö! Tur att det inte är sådär jättelångt kvar tills dess att Miro ska skos nu, för så snart han fått snösulor går det att rida på åkern. Ikväll ska jag rida honom i ridhuset, vet faktiskt inte vad vi ska hitta på .. Men antar att det blir som vanligt, rida på i den långa och låga formen. Har faktiskt hittat den riktigt bra, för någon/några månad sen var han nästan jämt väldig hög i nacken och hamnade lätt bakom lodplanet. Nu hamnar han inte bakom längre i den höga längre och vi är på god väg i den långa och låga! Dröjer nog inte länge innan han kan gå i den utan att hamna bakom då och då.

Nog pratat om det, har planer på att rida lite skänkelvikning eller bogen in. Blir nog att jobba en hel del galopparbete också, för det behöver han. Vi får se vad som faller mig in sen, haha.

Min finaste!

1 kommentar:

  1. Jag tänkte att jag skulle gå in på din blogg och klaga lite på att du itne lagt upp nått annat inlägg än vad du har gjort. Och så hade du lagt upp massor! Gissa vem som blev glad tjej :D

    SvaraRadera