söndag 14 november 2010

En rubrik ..

Jag känner verkligen att jag inte har någon blogginspiration just nu .. Därför är uppdateringen superkass! Idag tog jag ordentlig sovmorgon, verkligen välbehövligt. Har pysslat lite med min bokrecension och varit till mormor och firat henne. Så nu har jag ätit palt för första gången i mitt liv och det var inget vidare, men vi fick fika också som tur var.

Sedan direkt till stallet, Johanna tränade dressyr för Pernilla och det gick bra. Jag körde ut tre fulla kärror av Miros bädd, det var lite jobbigt .. Men välbehövligt! Det var jätte mörkt och tråkigt där inne, såg ut som han stod på torv typ. Men det är inte Miro som skitat ner det så, utan det var Rambo innan Miro flyttade dit. Men jag körde in två nya kärror med spån så nu är det ljust och fint igen.

Imorgon är det skola igen .. Jag längtar inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar