måndag 29 november 2010

Helgens inköp!

Här kommer bilder på det som inhandlades i Globen! Vissa bilder är nog lite missvisande för färgerna, men det är svårt att få till det bra .. Alla Börjes schabrak köpte vi tillsammans och lika så fleecetäcket, annars köpte jag det andra,

Rött allroundschabrak, Börjes
(Miro ska ha det på julklappshoppningen, juligt och fint är det!)


Brunt allroundschabark med ljusblå kant och paspoal med begie kant emellan, Börjes



Grått dressyrschabark med lila kant och paspoal med svart kant emellan, Börjes



Ljusblått/himmelsblått allroundschabrak, Sjöhagen Wear
(Johanna köpte detta)


Rosa dressyrschabrak, Sjöhagen Wear
(Det är ljusrosa, men det syns nog inte så bra på bilden ..)


Rött dressyrschabrak, BR
(Vet att det finns röda lindor på travshoppen i Borlänge, så ska köpa sånna till. Kommer nog bli superläckert!)

Marinblått fleecetäcke, Sjöhagen Wear


200g vintertäcke, Börjes
(Mamma betalade det. Kan inte avgöra vilken färg det är på det, men tror det skulle vara marinblått. Sedan är det vita, beiga och cerisa rutor)

2 par rosa och 1 par marinblå stövelstrumpor

En till sak är införskaffad, mamma köpte det som en julklapp till mig och Johanna. Men eftersom hon inte vet vad det är (jag vet!) så tänker jag inte säga något förren på julafton!

Nu blir det köpstopp ett tag fram över tror jag faktiskt! Ett par röda lindor ska införskaffas, men annars ligger jag nog lågt. Har även lovat pappa att det inte blir några fler schabrak köpta på ett tag nu, haha. Men ett tävlingsscharbrak ska jag få köpa! Nu ska pengarna sparas ...

3 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Äslak BR schabraket, det rosa shabraket och ute täcket :D

    SvaraRadera
  2. HAHAHA, jag skulle nog också kunna ha hur många schabrak som helst :D Fast min mamma sa stopp redan när jag köpt TVÅ STYCKEN :OOO
    Fina saker !! :D

    SvaraRadera
  3. Hej! :)
    Du säljer inte det där bruna/ljusblåa schabraket? Säg gärna till isåfall!

    SvaraRadera