fredag 19 november 2010

Favoritbild?

Fotograferingen, ja, den har hamnat ''på hylla'' ett tag. Jag har helt enkelt inte haft tid att fotografera seriöst, kan inte komma på när jag gjorde det sist! Hoppas dock på lite fint väder imorgon, jag och kameran firar nämligen våran ett års dag då, hihi! Satt och kollade igenom massor av bilder, försökte komma fram till vilken som är min favoritbild .. Inte lätt kan jag säga! Men efter många om och men kom jag fram till det (tror jag) ..

Tror faktiskt att det är den här! Bilden fotade jag på en Erikträning i början våras/början av sommaren. Och vet ni? Den är fotad med min Nikon D100 och sigmabjektiv! Men varför gillar jag den? Jo, jag tycker den uttrycker så otroligt mycket! Den är ganska enkelt redigerad och beskärd, tycker bilden framäver sig bättre när jag beskar den.

Första redigeringen jag gjorde på den såg ut såhär, är den finast i färg eller svart/vit?

3 kommentarer:

  1. Färg tycker jag, det var snyggt matchat :)

    SvaraRadera
  2. åhhh vilken snygg heeeest! ♥

    Jag tycker ju om båda , men har ju fastnat lite för den svart/vita som du säkert redan vet ;)

    usch vad mkt känslor som kan komma fram när man ser EN bild

    SvaraRadera
  3. Jag tycker den är finast i färg (:

    SvaraRadera