lördag 6 november 2010

Stallet!

Jag och Johanna gick upp till stallet för att ta lite bilder på Miro, så han fick komma in lite tidigare. Bilderna kommer senare, ska redigeras och grejas! Efter fotograferingen borstade jag honom lite mer noggrant och sedan mockade jag åt Pelle och Miro. Sjukt vad mycket fortare det går att mocka åt Miro som har bädd mot Pelle som inte har det. Hjälpte till att ta in en häst också, snällt va?

Imorgon ska jag jobba, peengar! Ska också få rida på min mellanprins i skaran, Zanzibar. ♥ Ska bli riktigt kul, han är så himlans go att rida och sen att jag vet vart alla knappar sitter är också skönt. Har ju hoppat honom två gånger den här terminen och på framridningen har jag verkligen känt mig hemma! Han jobbar på där i sin långa, låga form som vi jobbar så otroligt mycket med.


Jag och Zanzibar i somras. ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar