måndag 22 november 2010

God kväll

Just hemkommen från ett otroligt segt usmöte, idag var det verkligen som en hönsgård .. Jag har i alla fall pussat på Miro, vi taggar dressyrlektion imorgon och dressyrträning på onsdag! Hoppas på att han kan vara samma lika som i torsdags, haha.

Men idag när jag kom till stallet å drog Cissi med mig in på kontoret, hon sa att hon hade någonting till mig där. Typ en gåva. Jag blev lite paff och fundersam, men det var en bra sak i alla fall. Eller ja, en sak, 4st rosa fleecelindor, haha! Ridskolan ville tydligen inte ha dom (undra varför? :o), så då tyckte hon att jag kunde då dom. Hoppas de är något bättre än jag har, de är så tjocka så det går seriöst inte att linda med dom ..
Dock var det inte sånna som på bilden, men ändå!

Imorgon tänkte jag försöka ladda upp en liten inköpslista, saker jag tänkte kolla på i Globen bla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar