lördag 14 augusti 2010

Bilder!

Nu kommer bilderna! :D Erkänn att han är sjukt söt i rosa och att han passar i det? (: Igronera min sits lite här och var och jag är väl medveten om att han hamnar bakom lod då och då, men det kan jag själv ta på mig. Han hamnar ofta så när jag rider lätt, men inte när jag sitter ner. Sen vill jag inte rekomendera att ha pälsglans på benen (råkade hamna lite på bak när jag sprayade svansen) när man ska linda, lindorna glider! Och ponnylindor var precis att det gick bak .. Vart lite löst fram också, insåg jag .. SLARV!














Ibland måste man få busgaloppera! :D




















Miro; Åååååhhhh, wiiihooooo, hiiiiiindeeeeeeeeeeer!! :D:D

Nej, inte så vackert .. (a)

Såhär såg det ut, sedan for han iväg och jag i backen!

Sekunden efter gjorde han en hel omvändning och stack iväg ..















Hehehehe (a)



Men jag älskar honom ändå. ♥


Så, det var dagens bilder. (: Jag har alltid långärmad tröja och väst när jag hoppar, just utifall jag skulle åka i backen .. Och idag är jag glad för det, skulle nog fått skapligt sköna skrapmärken utan tröjan och nu har jag börjat få ont i ryggen också. ;/

Ha det bäst,
Jennie ♥

2 kommentarer:

  1. Han är grymt galet fin! :D Dock finns det människor som inte tycker de, sånna måste tappat hjärnan .. ;/

    SvaraRadera