måndag 2 augusti 2010

Sommar-rea på Aubiose!


Idag började sommar-rean på Aubiose, så Klara flörtade med sina föräldrar och då fick även jag följa med. Med mitt eget bankkort och mammas! Hittade förövrigt ett SUPERSNYGGT WeatherBeeta regntäcke, fanns i storlek 95-125 så jag vart överglad! :D Det var dessutom BILLIGT! Men tror ni det fanns något i 125, nää .. ): Blev ett ett blå/grått istället, snyggt och diskret! Annars blev det ingenting mer ..

Åkte direkt till stallet och mockade, borstade av Miro all lera och provade täcket. För det första var det inga bensnören på det (stor DISS), för det andra var det jättetrångt över manken och för det tredja så var jag tvungen att spänna ut det helt för att få ihop det .. Jag blev lite ledsen, bara att lämna tillbaka det då. Hoppas han kan ha stjärntäcket bara, annars blir jag riktigt ledsen!


Fint var det ju i alla fall ..

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar