lördag 7 augusti 2010

Inlägg 100!

Detta är inlägg 100 som rubriken lyder, duktigt va? :D Här kommer bilder från idag, kommentera gärna vad ni tycker! Jag försökte vara hyfsat seriös ..

Någon blev glad när jag ropade .. (':

Flughuvan tog jag av för vi skulle få se hela hästen ..













Han blev lite pupp på Con Rise när han inte fick klia mulen mot Con Rise has ..

Robbies öga.

Framhovisar, det uppflikade är sen hans hovar blev förstörda när han var barfota. Men kan bara meddela att han aldrig haft ont eller något pga hovarna.

Utsikt i hagen. (:






Jag röck hovskägget för några dagar sedan, det var långt och fult .. Ska fixa till det med sax en annan gång!









Japps, det var alla bilderna. (: Det är grymt roligt att fota, när jag kommer hem ska jag ta massa fina porträttbilder på Miro! :D
Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar