lördag 21 augusti 2010

Ny header!

Förmiddagens sysselsättning har varit att knåpa ihop en ny header. Tog kanske 2h men jag är nöjd med resultatet! Synd att man inte kan ha 1 miljon bilder, skulle det få plats skulle jag faktiskt ha det. (a)

Nu ska jag göra en framsida till min profil på bdb, men om jag orkar slutföra det vet jag inte .. Det visar sig. (: Ska även fixa ett ''Veckans fråga'' inlägg och fundera ut en ny fråga .. Ikväll ska jag rida ett dressyrpass på Miro, tanken är att jag ska rida delar ur LB:1 och kanske rida igenom hela programmet också. Travprogrammet sitter och allt flyter på, men i galoppen vill det gärna gå lite för fort. (a) Vi får se hur det blir.

Ha det bäst,
Jennie ♥

1 kommentar:

  1. riktigt snygg =)

    Jag har även en tävling på bloggen "värsta/pinsammaste bilden" heter den och just nu är det dressyr som temat:
    http://satilaryttaren.blogg.se/2010/august/pinsamma-ridbilder.html
    Hade varit kul om du vill vara med :)
    Tack :)

    SvaraRadera