fredag 13 augusti 2010

Inköp

Detta köpte jag när jag var hos Felicia;

*Allroundschabrak Gold Medal® Octagon Röd - 279 :- (Hööks)
*Allroundschabrak Showmaster® Fun rosa - 179 :- (Hööks)
*Rosa fleece lindor ponny - 100 :- (Mantorps Travshop)
*Gummivävtygel Clarige House® Svart (rosa) - 109 :- (Hööks)
*Hästgodis Äpple 150g Lincoln - 17 :- (Hööks)

Joo, det gick ju liiite pengar i veckan då .. Blev mest på Hööks, men handlade för över 500 :- så jag fick 75 :- rabatt, haha! + två till stämplar så nu behöver jag bara två till på mitt bonuskort. (: Hittade ett par röda lindor på Trav-shoppen som matchade schabraket, men finns likadana på Aubiose så då kan det vänta. Har ändå inga paddar och de var elastiska lindor så ..


Vi lämnade även tillbaka fleecetäcket och grimman som vi beställt från Hööks idag, gjorde det i Örebro. Täcket gick ju inte ihop i bogen, synd för det var sött. ;/ Och grimman var grymt ful i verkligheten! Det är inte alls den där ljuslila som det ser ut, utan mer mörklila!

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar