torsdag 26 augusti 2010

Höst ..

Vädret är verkligen så höst, allt är grått och tråkigt ... Regnet bara faller ner! Hösten är nog det värsta (enligt mig) årstiden, så dyster och tråkig. Det blir bara mörkare och mörkare på kvällarna och snart blir det kallt, usch! Snön kan få komma i kanske två veckor och sen kan de bli vår tycker jag ..

Nog om det, har setat i caféterian hela dagen idag också, det är inte så kul faktiskt .. Bara långtråkigt! Men 100 gånger roligare än matpraoen vi hade i 7an i alla fall, haha. Slutade 20 i 3 i alla fall och när jag kom hem så åt jag och nu har jag nyss skrivit klart min engelska uppsats. Ska till stallet en sväng bara idag, måste ju titta till min kära och se hur om han lever och mår bra! Miro är den bästa, utan honom skulle jag aldrig orka sitta i skolan halv 9 till 10 i 4 varje dag!

Johanna ska rida honom på lektion idag, så kollar nog när hon rider. (:

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar