söndag 22 augusti 2010

Uteritt!

Det blev en uteritt, den där sadelmänniskan verkar bara allmänt mystisk .. Vi får väl se om hon kommer eller inte! Det gick bra att rida ut i alla fall, Miro skötte sig riktigt bra. Han vara bara väldigt pigg och laddad, blev väldigt stark bitvis. Men att rida ut med storhästar, fyfan vad fort de går! :o Vi hinner ju inte med .. När de skrittade travade vi lite lugnt bakom ungefär och när de travade galopperade vi. :D Eller ja, vi travade kanske större biten men när de red fort så galopperade vi. Miro tyckte det var superduperskoj att galoppera, fyfan vad han kan samla sig! Jag är ganska glad att Juster inte galopperade först, jag har en känsla av att det skulle gått jävligt fort då!

Miro var snäll och stod vid grinden när jag kom och skulle ta in honom innan i alla fall, och hans flughuva var mer grå/brun än vit! Jag borstade av den innan jag släppte ut honom igen men han rullade sig det första han gjorde ..

Jag har jättetråkigt, men jag tror att jag ska göra en hallonpaj! :D

Ha det bäst,
Jennie [Hjärta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar